lunes, 1 de julio de 2013

CURSA FESTA MAJOR DE TERRASSA

Sempre ve de gust correr pels carrers de Terrassa on durant tot l'any tantes i tantes vegades hem trepitjat fent km's amb els entrenaments.
La Cursa de la Festa Major de Terrassa es sinonim de festa i de passar-ho el millor possible corrent al costat de companys i amics.

A les 19.45h ens trobem per fer la foto de grup els Arecaires, mossenaires i amics d'arreu. Quin gran record!

Faig el calentament tot xerrant amb el Pep, Toni Pedrero, Bellart, Paco, Kilian...
Vaig a la linia de sortida. Els nervis comencen a fer-se notar!!!
La sortida es retrassa moltissim aixi que el calentament no ha servit practicament de res.

Primers metres controlant el ritme pero tot i aixi massa rapid.
La Rambla es una autentica festa. Familiars, amics i gent animant un munt. Quin subidon!!! Veure a la teva dona amb el teu fill, als pares, als sogres i als cunyats animan-te sempre et dona un super plus d'energia.

El grup es comença a estirar de tal forma que em quedo despenjat tant per davant com per darrere... ufff que patire!!!!

Fins arribar a la zona de la mutua no tinc ningu amb mi i aixo em va esgotant...

Comença el tram de pujada i se'm fa llarguissim!!! Els anims del Raul i del Paco just davant dels Bombers son claus per refer-me una mica.

Em passa el Feliu i l'animo a que tiri mes...
Part final de la cursa amb pla i baixada... Amics i familiars animant molt pero les cames no poden mes.
Giro el cap i un grupet m'esta atrapant... intento allargar cama el maxim possible i vingaaaa!!!!

Al final el 29º de la general amb un temps de 30'25".

Cursa Festa Major Terrassa (29/06/2013)
Distància: 8km 300m
Temps: 30'25"
Posició: 29º






No hay comentarios:

Publicar un comentario