lunes, 17 de junio de 2013

CURSA D'ABRERA

Aquest diumenge ha tingut lloc la cinquena edicio de la Cursa d'Abrera.

Cursa de 5km i 10km pels carrers d'Abrera amb continues pujades i baixades i convinant l'asfalt amb una part de terra.

Recullo el dorsal i comença a ploure. Es el tipic ruixat d'estiu. Sembla que refrescara el dia pero no.
En el moment de la cursa, la calor apreta com un dia de ple Juliol.

Faig el calentament molt suau i em situo a la linia de sortida.

Sortida molt rapida i quan porto tant sols 300 metres em comença a tibar moltissim el peu dret.
Se m'enrampa cada vegada mes. Pero que passaaaaa???
La resposta esta al porta-xip... l'he apretat massa al turmell i no em circula be la sang.

Intento seguir pero no puc de cap de les maneres. Quina rabia!!! M'aturo i em poso be el xip.
15 segons aproximadament perduts i amb el sobre-esforç que suposa tornar a engegar i intentar recuperar...

Vaig passant a corredors i a mesura que van passant els metres vaig recuperant el meu ritme.

Pujades, baixades, pujades i baixades... Aixi es el recorregut de la cursa d'Abrera.

Ultims metres de cursa on augmento el ritme per entrar a meta amb una bona foto i de pas, poder passar a un altre corredor.

Al final,  6º de la general amb un temps de 18'16".

Cursa Abrera (16/06/2013)
Distància: 5km
Temps: 18'16"
Posició: 6º







No hay comentarios:

Publicar un comentario