lunes, 10 de junio de 2013

CURSA POBLE NOU DE TERRASSA

La veritat és que una mica més i em quedo sense poder córrer la cursa de la festa major del Poble Nou de Terrassa per apurar massa a l'hora de fer la inscripció.
Gràcies a la Pilar d'Esports Kñera vaig aconseguir dorsal un cop esgotades totes les inscripcions.GRÀCIES!

Faig el calentament amb l'Alex Castells i també amb el Pep Moliner tot xerrant amb el Javi López i molts més companys que han decidit començar el diumenge fent allò que tant ens agrada... córrer!!!

Per ser que és una cursa en teoria de "barri"... quin gran nivell d'organització i quin gran nivell d'atletes!!!

Em poso a la sortida al costat del Zarzu, Santi, Pep, Paco, Maqueda, Marc Graells ...
La meva idea és intentar rebaixar la meva actual marca personal de 5km.

Sortida rapidíssima. Primer km a 3'18" tot seguint els pasos del Javi López que avui no té el dia.
Segon km regulant el ritme però a partir d'aqui comença el meu infern particular.
Avui no és el meu dia i la segona volta se'm fa eterna...

Al final 17'35" entrant a meta el 16º de la general content pel gran ambient però gens satisfet de la meva cursa.

Grandissima la foto a l'acabar amb l'Alex, Paco, Pep i Toni del Moral. Craaaacks!!!


Cursa Poble Nou de Terrassa (09/06/2013)
Distància: 5km
Temps: 17'35"
Posició: 16º






No hay comentarios:

Publicar un comentario