domingo, 28 de junio de 2015

VALL DE NURIA

Moltes vegades no escoltem prou el nostre cos i tirem massa de cap.

En aquest cas, les ganes i la il.lusicó van tenir més pes que cap altra cosa aixi que juntament amb el Javi, Carlos, Toni, Raul, Rafa i Alberto anem en cotxe fins a Queralbs per tal de pujar al Puigmal; una ruta maquíssima que sempre ve de gust repetir i més si és en tant bona companyia!!

Paracetamols, Ibuprofenos i Amoxicilina a punta pala.
Mal de coll, una mica de febre i mal estar general... aviam com va tot plegat... no pinta massa bé no?

Xino xano anem enfilant cap amunt, però em costa moltissim seguir el ritme.
Literalment em fa mal tot, m'ofego i em marejo així que intel.ligentment decideixo canviar de plans.
Arribo amb el Rafa i el Raul a Núria i fag mitja volta. Estic una estona al bar, faig un parell de fotos i baixo amb el cremallera ja que ni em veig en cor de baixar caminant.

A l'arribar a casa, 39 de febre i amb unes bones angines!!!!
Això sí, els magnifics paisatges no me'ls treu ningú!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario