lunes, 12 de mayo de 2014

VOLTA CIRCULAR A MONTSERRAT

La idea incial es fer una tirada d'uns 20km's pels voltants de Montserrat i apropar-me als 1500m de desnivell positiu.

Surto mooolt d'hora. Son les 5.45h i amb el frontal al cap començo a correr des de Monistrol tot agafant el cami de Matagalls.

Temperatura bona. Em noto força be aixi que avui vull caminar el minim possible. Vaig pujant i pujant. Quan arribo a la zona d'escales, em desvio cap a Santa Cova per aixi fer uns metres de mes. Mitja volta i cap al Monestir. Pujada non stop! Beeeee!!!!!

Em menjo un gel, bec una mica i em dirigeixo a la creu de Sant Miquel on faig una aturada de 5 minuts per fer fotos ja que tot just surt el sol, i les vistes son increibles!!! uaaau!!!!!

Segueixo pujant direccio a Sant Joan i m'emporto una gran sorpresa... Al cami hi ha cabres montesses! Quin privilegi!!! Fotooooo!!!!

Arribo a Santa Magdalena. Pas estret molt maco on comencen unes escales realment molt pronunciades.

Agafo el cami de Sant Jeroni fins a coronar el cim.

Baixo per les escales fins al monestir. M'hidrato de l'aigua de la font i cap avall fins a Monistrol de Montserrat.

En total 21km's amb un desnivell de 1400m positius. M'hauria agradat fer una mica mes de km's i desnivell pero he perdut temps gaudint de la natura. Una cosa compensa a l'altre.

Sortida realment molt maca i per repetir.








No hay comentarios:

Publicar un comentario