lunes, 5 de mayo de 2014

CURSA CALIFORNIA SPORTS

Segona edicio de la Cursa California Sports de Terrassa amb una organitzacio esplendida i mes que envejable!!!

Enguany coincideix amb el Campionat de Catalunya de 5km en ruta, la qual cosa vol dir que el nivell dels participants augmenta.

Terrassa es converteix en una veritable festa del correr.
Sortida i arribada a la botiga del California Sports tot pujant la Rambla fins adalt i convertint-la en una cursa d'asfalt dura.

Faig un calentament rapid tot i que porto a sobre un refredat important. Rapidament em noto ja ofegat, aixi que farem el que podrem.

Saludo al Pep, Javi Lopez, Ruben Leiva, Jordi Bellart... moltissims amics avui decidits a donar-ho tot a Terrassa.

Tret de sortida. Porto 10 metres i ja vaig ogefat! Uffff que patirem avui!!!

Vaig de mes a menys tot pensant que a la baixada recuperare pero reeees!! Vaig pitjor a la baixada que a la pujada. Al final trec un promitg de 3'40" min/km que per tal com em trobo i per l'entrenament que estic fent ara mateix, per mi esta molt be.

Entro a meta el 71ºde la general amb un temps de 18'42" i amb un bon somriure, aixo si.

Cursa California Sports (04/05/2014)
Distancia: 5km
Temps: 18'42"
Posició: 71º








No hay comentarios:

Publicar un comentario