domingo, 27 de marzo de 2011

DUATLO IGUALADA

Diumenge 27 de Març. El dia s'iniciava no de la millor forma ja que començaven a caure les primeres gotes de pluja i la previsió meteorològica era força pessimista.

Viatge a Igualada sota un bon dilubi però a mesura que ens anem acostant al punt de destí, la pluja va disminuint fins a tal punt de parar de ploure. Van passant els minuts i el dia es va arreglant.

Casc, sabates, bici, guants, ulleres, Garmin, dorsal, chip ... tot apunt perquè comenci la Duatló de carretera ciutat d'Igualada. Un ambient inmillorable i cares conegudes.

Tret de sortida. Comença el primer tram corrent. 6km's amb un recorregut exigent i dur amb constant puja baixa i amb terreny de terra.

Primera transició. Agafo la bici amb destí St. Martí de Tous. Un total de 18km's entre anada i tornada. Practicament des d'inici formo amb un altre company un mini grupet per anar-nos rellevant. Agafem un sensacional ritme de cursa i això ens permet avançar i avançar a atletes i més atletes.

Segona transició. Deixo la bici, em poso les sabates de correr i encaro l'últim tram a peu. Un recorregut igual que el primer tram, exigent i dur que em fa perdre algunes posicions pero que em fa disfrutar i gaudir moltissim d'una duatló maquissima, molt ben organitzada i per repetir l'any vinent.

Conclusions finals: No he notat cap molèstia de la tendinitis, he gaudit i disfrutat al màxim del correr i del ciclisme amb un ambient molt maco i encara que costi de creure, he anat molt millor en el tram de bici que no pas en els de correr.

Duatló d'Igualada (27/03/2011)
Distància: 6 a peu / 18 bici / 3 a peu
Temps Real: 01h 12'11"
Posició: 158 (388)


5 comentarios:

  1. Hola noi, com has pasat el mati.
    per las fotos, sembla que bé.
    fins ara.

    ResponderEliminar
  2. La veritat es que content i molt satisfet de com ha anat. Sensacions molt bones i cap molèstia de cap tipus. He disfrutat moltissim ;) Tu que tal Ruben?

    ResponderEliminar
  3. m,alegro de que estes satisfet.
    jo estic una mica tocat animicament, dons desde la setmana pasada treballo de nit i en costa moltissim sortir a correr, bé sigui per falta de temps o bé per obligacions familiars, he sortit algun dia, pero las sensacións eran molt dolentes, amb el que hi vaig decidir fer un descans, dijous sortire un altre cop, aveure com estic.
    a per cert, no se si te hauras adonat, pero ja no estic a strands, en faltava temps.
    et deixo, dons d,aqui un moment marxo a treballar, fins setmana santa no tornare al meu horari habitual.
    cuidat i si tot va bé, quedem per Bombers.
    fins aviat.

    ResponderEliminar
  4. Felicitats crack Oriol!
    Però.... "millor en el tram de bici que en el de córrer.."...
    Ep! Això "no se puede permitir"... Haurem d'entrenar més!
    Vinga, que estàs molt fort, però ets molt exigent, això està molt i molt bé. fins aviat,

    ResponderEliminar
  5. Eiiii moltissimes gràcies als dos!!!
    Ruben molts anims tiu!!! Ets un maquina i estas molt fort! Moltes vegades no podem entrenar i correr tant com voldriem per temes de feina, familia... l'important es no perdren les ganes i sobretot disfrutar quan correm. No et preocupis que vindran dies millors. No perdis l'entusiasme que ets moooooolt gran Ruben!
    Jordiiiiii siiii tiu! M'hauré de posar les piles en el correr... m'haure d'entrenar fort jejeje
    Sort que tinc el millors mestres i compartim un munt de km's plegats ;P Per ceeert craaaack, que ets un craaack!! Primer la marato de Barna i ara la del Congost! Buffff quina passada Jordi. No tinc paraules la veritat!!! La meva enorme admiracio per a tots dos!!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar