lunes, 28 de abril de 2014

SUMANT KM'S A MONTSERRAT

Tot i que encara queden molt dies, es va apropant mica en mica un dels meus reptes d'aquesta temporada; el Trail d'Ulldeter... aixi que toca seguir pujant progressivament km's i desnivell.

El genoll porto dies que es va queixant, per tant en funcio de com em noti fare mes km's o menys.

Surto a quarts de 7 del mati de Monistrol de Montserrat.
M'enfilo cap a Sant Benet pel cami de l'Angel i alla agafo el cami de Els Matxos que em porta fins a Santa Cecilia. Es el cami invers de la "Montserrat Skyrace", haig de dir pero que es mes divertit fer-lo de baixada.

Faig un petit tram de carretera fins arribar al Monestir de Montserrat. M'hidrato una mica i començo a pujar escales i mes escales. El genoll segueix avisant, aixi que enlenteixo mes el pas. Poc a poc i bona lletra!!! No vull fer-me mal.


Arribo a Sant Jeroni. Com sempre es un privilegi poder gaudir i disfrutar d'aquestes vistes.
Faig un parell de fotografies i cap avall!

Al tornar passo pel cami de Matagalls tot completant una volta de 20km amb un desnivell acumulat de 2500 metres. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario