lunes, 19 de mayo de 2014

MONISTROL - SANT JERONI - MONTSERRAT

Els dies van passant i toca anar sumant km's i desnivell en els entrenaments per anar agafant fons de cara a les curses de muntanya que s'aproximen.

El despertador sona a les 5.00 AM... ufff quina son!!!
Em vesteixo rapid i agafo el cotxe per dirigir-me a Monistrol de Montserrat.

No son ni 3 quarts de 6 del mati i ja estic apunt.

Fa uns dies que el genoll em tiba degut a un cop inoportu.
Avui anire a ritme xino xano, aixi guardare forces per diumenge que es la cursa del poble.

Faig practicament totes les pujades caminant rapid per tal de no forçar i a la vegada fer un entrenament de volum.

Arribo al Monestir encara amb el frontal al cap.
Agafo la GoPro i faig algunes fotos i videos. Vaig sobrat de temps aixi que aprofito per gaudir de cada instant al maxim de la pujada.

Com era d'esperar, em trobo amb les meves amigues "les cabres" que em fan companyia fins a coronar Sant Jeroni.

Baixada a ritme tranquil i amb patacada inclosa al final del recorregut amb alguna rascada a la ma i cama, cop al peu i dolor que avui em surt a la costella esquerra. Espero que no sigui res important i que en un parell de dies estigui al 120%.




No hay comentarios:

Publicar un comentario