lunes, 19 de mayo de 2014

CURSA VILADECAVALLS

Dia previ amb entrenament de 15 km's de muntanya amb pujada a Sant Jeroni...
Avui es la cursa del poble. No em veig amb cor de fer la cursa gran, aixi que m'he decidit a l'ultim moment de repetir fent la cursa petita de 3'5km.

Faig el calentament i em vaig trobant amb un munt de companys: Cristian, Kilian, Carlos, Marc, Javier, Ruben, Javi Lopez, Oscar, Fernando del Corral... Avui es un dia de trobada de companys d'entrenaments i del club amb l'objectiu de disfrutar corrent pels carrers del poble i gaudint d'aquesta festa esportiva com es la Cursa de Viladecavalls.

La veritat es que estic molt mes lent que fa un any i a mes vinc cansat de cames, aixi que les meves aspiracions no son ni molt menys fer un temps similar al de l'any passant.

Sortida!!! Em col.loco al costat del Fernando del Corral i anem maracant el ritme plegats durant els primers metres.

Em passen Javi Lopez i el Diego (quin crack) i comencen a augmentar el ritme.

La veritat es que em noto be. Sobretot als trams de pujada es quan em sento mes comode... pero arriba el tram de pla i baixada i sento per darrere que algu es va acostant cada vegada mes: es el bolido del Pere Melero!!!! Em passa com un llamp!!!!

Quan em passa li dic: vinga Pereeeee, que no t'atrapare paaas campio!

Passo per tant de primera a segona posicio de la general de la cursa de 3'5km.

Ultims metres allargant cama i patint força pero aconseguint la mateixa posicio que fa un any amb practicament el mateix registre de temps.

Doncs aixo!!! Que no estamos tan mal, no?

Moment magic al pujar al podi i recollir el trofeu amb el meu petito.

Cursa Viladecavalls (18/05/2014)
Distancia: 3'5km
Temps: 12'33"
Posició: 2º






No hay comentarios:

Publicar un comentario