lunes, 26 de mayo de 2014

NIU DE L'ALIGA

Supermadrugooon!!! Sona el despertador a les 4 de la matinada. Bufff!!!!
Sort que ho tinc tot preparat, sino hauria tocat matinar encara mes.

Em trobo amb el Toni i el Sergi a Viladecavalls i sense perdre temps anem cap a Baga.
La temperatura es mes freda del que teniem previst (2ºC) aixi que ens tapem be i agafem roba.

Carreguem el track al Garmin i comencem la ruta.
Ja d'inici travessem un petit riu... Oleeee!!! Els paisatges son increibles!!!!
Anem seguint el track pero mica en mica ens anem desviant del cami.
Decidim baixar verticalment fins al riu per tal de retrobar-nos amb la ruta pero la verticalitat es massa pronunciada com per seguir endevant.
Fem mitja volta i anem a buscar la pista principal. Mirem el GPS i no hi ha manera de trobar el cami correcte aixi fem canvi de plans i tornem al cotxe ja que porrtem acumulats 12 km's amb la tonteria.

Anem en cotxe fins a Coll de Pal per tal de coronar el Niu de l'Aliga. Aparquem i som-hi cap amunt!!!

A peu de carretera veiem isards, vaques... i una marmota enorme. Quina passada!!!
Sempre amb un somriure i disfrutant de cada instant, anem gravant videos i fent fotos per tal de tenir un bon record del dia.

Arribem al refugi del Niu de l'Aliga. Fem un cafe-cola cao + entrepa i cap avall!!!

Temperatura exterior de 0ºC amb boira i trepitjant neu molta part del recorregut!!! Uaaau!!!

Pels que heu vist el video del Kilian "Deixa'm viure" segur que la imatge del Kilian arrastrant amb una corda al Mateo tot baixant el Cervi es imborrable!!!!
Be! Nosaltres hem volgut  fer la nostra versio particular i cada vegada que hem vist una baixadeta amb neu, hem fet el nostre "Mateooooooo"

Resumint, 19km's amb menys desnivell del que voliem en un principi pero gaudint com nens petits. Companyia inmillorable, aixi que tocara repetir!!!!