lunes, 17 de marzo de 2014

ENTRENANT A MONTSERRAT

Després de l'intent amb no massa èxit de fa una setmana d'intentar fer el recorregut de la Montserrat SkyRace avui el vull fer bé sí o sí!

Surto ben d'hora al mati cami a Monistrol de Montserrat.
La temperatura és ideal! no caldrà ni manguitos ni res per l'estil. Fa calor, aixi que surto amb pantalo curt i samarreta curta i amb hidratacio després de l'experiència de fa 7 dies.

Començo a correr suau pels carrers de Monistrol. Passo pel cremallera, pujo cap al cementiri i m'enfilo rapidament cap al Piteu on em segueix un corredor que també vol tastar el recorregut de la cursa.
Parlem una mica del track i cadascú pel seu compte però atent l'un a l'altre anem fent plegats els km's.

Segueixo per pista fins a Marganell (tallo el trajecte per tal d'evitar la riera). Vaig pujant per corriols fins arribar a Santa Cecilia! Uaaau! Quines vistes!!!! Faig un parell de fotos i som-hi amb la baixada!

Faig un tram de carretera fins agafar el cami dels Matxos que em portarà a Sant Benet.

Aquí comença el tram més tècnic. Com que la meva tècnica no és massa bona i la baixada és molt pronunciada, extremo les precaucions. No vull fer-me mal!

Vaig baixant i disfrutant de cada racó i indret fins a arribar de nou a Monistrol de Montserrat.
En total 18km's de trail running per repetir!








No hay comentarios:

Publicar un comentario