lunes, 10 de marzo de 2014

CORRENT PER MONTSERRAT

La idea es fer corrent la ruta de la Skyrace de Montserrat de 15 km's aixi que carrego el track al GPS i de bon mati vaig fins a Monistrol de Montserrat.
Temperatura de 1 grau negatiu i tot just esta sortint el sol. El dia pinta be!

Primers metres i ja em desvio de la ruta. Aixo no sera tant facil com em pensava...

Cada dos per tres agafo el trencall equivocat ja que en la majoria de trajecte, son corriols i costen de trobar.

Estic a la mateixa alçada de Santa Cecilia pero la veig lluny... estic mosquejat de tant equivocar-me i veient que se'm fa tard, decideixo fer mitja volta i agafar la pista gran fins a trobar la carretera que em portara a Marganell.

Baixada per pista forestal fins a Monistrol de Montserrat i fent un total de 20km's i sense passar per cap dels punts que volia: Ni Aeri, ni Santa Cecilia, ni Sant Benet... Els paisatges pero, increibles!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario