lunes, 3 de marzo de 2014

CAP DE SETMANA DE TRAIL RUNNING

Enguany l'objectiu es disfrutar corrent a la muntanya.
Ja he programat el meu calendari de curses aixi que ara toca començar a entrenar-se.

Dissabte i despres de uns quants anys, torno a pujar a El Ros.
Surto de casa, m'enfilo al castell tot passant per camins i corriols i faig la pujada final per coronar El Ros i fer un parell de fotos. Mitja volta i cap avall escurçant distancia i fent un total d 12 km's amb un desnivell de practicament 500m+.

Diumenge amb les cames carregades (no estic acostumat a la muntanya ara mateix) em trobo ben d'hora al mati amb el Toni per dirigir-nos a Can Robert i començar la sortida de 16km's amb un desnivell de 800m+ tot pujant a La Mola i al Montcau.

Aixo tot just acaba de començar i de ganes i il.lusio no en falta per poder assolir els reptes que m'he marcat per aquest 2014. El primer d'ells: Montserrat Skyrace (versio curta)  el proper 23 de Març.




No hay comentarios:

Publicar un comentario