viernes, 27 de diciembre de 2013

SANSI TERRASSA

Primera edicio de la Sant Silvestre de Terrassa.

Si no arriba a ser per la incidencia amb el retras de la sortida amb mes de 17 minuts amb tot el que aixo comporta... hauria sigut una cursa del tot envejable per a la resta de tot el territori de Sansis.

El dia ha començat amb fred pero sobretot amb un fortissim vent que sumat al perfil del circuit de la cursa la converteixen en una dura prova.

Sempre es agrait correr a Terrassa perque es un punt de trobada amb amics i familia.

Em trobo amb el Toni, Ignasi, Aleix, Pep, Paco... ho intentarem passar el millor possible fent aixo que tant ens agrada; el correr.

Surto molt mentalitzat del meu estat actual de forma arrant de les males sensacions que ja porto arrastrant setmanes inclus en els estrenaments.

La meva idea es correr sobre els 18 minuts...

Començo a correr seguint el Jordi dels corredors de Vila i em sento força be.
Se que es un error, pero malauradament m'acostumo a desinflar al km3 i el meu cap ho sap i aixo no m'ajuda.

Vaig enlentint el pas progressivament tot i notar-me be de cardio. Les cames em pesen una barbaritat i tinc sensacio de que en qualsevol moment inclus em fallin i vagi a terra. Sensacions preocupants que vull mirar d'on venen i posar-hi fi d'una vegada per totes.

Anims del Josep Boada, del Toni del Moral, de familia... hi ha tots els ingredients per fer una bona cursa, pero res de res!

Nomes em queda la cursa dels Nassos per acabar l'any i en la que segur que correre diferent. No tinc clar si com a entrenament de qualitat, si com a entrenament sense forçar o si per la tossudesa d'un mateix intentare cremar l'ultim cartutx...

Sansi Terrassa (26/12/2013)
Distància: 5 km
Temps: 18'48"
Posició: 62º

No hay comentarios:

Publicar un comentario