martes, 7 de enero de 2014

CURSA DELS NASSOS

Finalment i despres de molts dubtes decideixo correr la Cursa dels Nassos i per tant aprofitar la inscripcio que ja tenia feta des de feia dies.

Aixo si, m'auto-exigeixo disfrutar de la cursa i no patir ja que vull acabar en bones sensacions l'any.

Faig el primer km al costat del gran Toni, quin craaaaack!!! Massa rapid per a mi aquest ritme...  aixi que vaig enlentint progressivament el meu pas. Em passa un altre crack, l'Alex!! Quin parell!!!

Faig la meva cursa controlant el ritme en tot moment i disfrutant del correr.
Apreto als ultims metres i aconsegueixo baixar dels 38 minuts, aixi que fanstastic!!!

Feliç 2014!!!

Cursa dels Nassos (31/12/2013)
Distància: 10 km
Temps: 37'54"
Posició: 410º






No hay comentarios:

Publicar un comentario