viernes, 27 de diciembre de 2013

LA SANSI VILADECANS

Com ja comença a ser habitual en les meves ultimes curses, sensacions no massa bones que fan que no disfruti del correr.

Faig el calentament vestit de pare noel per no trencar amb la tradicio i rapidament em col.loco a la sortida per agafar un bon lloc.

Surto al costat de la Inna i de la Raquel Parrado. Sempre molt constants de ritme, aixi que es bona decisio seguir-les.

Fins al km 2 i mitg aproximadament les vaig tibant i jo em noto molt comode i fresc pero de cop i a marxes forçades em ve una baixada de forces que fan que enlenteixi el ritme sent incapaç de seguir el ritme que portava anteriorment.

El cap comença a fer de les seves i per molt que ho vulgui les cames ja no volen correr.

Entro a meta baixant dels 18 minuts pero amb sensacions que ja cansen de trobar-les a cada cursa.

La Sansi Viladecans (22/12/2013)
Distància: 5 km
Temps: 17'58"
Posició: 70º








No hay comentarios:

Publicar un comentario