martes, 23 de julio de 2013

MILLA COVADONGA SABADELL

Ja feia setmanes que m'estava costant entrenar i per tant tenia ganes d'acabar temporada i quina millor forma que corrent una Milla.
Una distància que desconeixia en cursa però que tenia moltes ganes de provar.

El Paco Porras em va comentar que el divendres 19 de Juliol al vespre tindria lloc la Milla al barri Covadonga de Sabadell, així que no m'ho penso dues vegades i em marco com a "punt final" de temporada la Milla.

Arribo a Sabadell, m'inscric, agafo el dorsal i tot calentant faig el recorregut de la cursa.
A la Torre de l'Aigua em trobo amb el Ruben Leiva, un craaack!!! Calentem plegats i fem unes quantes rectes ràpides de soltura.

La meva idea és intentar buscar els 5minuts, és a dir, córrer a 3'05" min/km aproximadament.

Em situo a la sortida. Aparentment hi ha gent molt ràpida de pista, així que tocarà patir una mica jeje

Començo ràpid per tal d'agafar posició ja que la Milla transcorre pràcticament en la seva totalitat pel Carrer Covadonga de Sabadell (carrer força estret).

Primers metes molt ràpids... miro el Garmin i bufff!!! Només portem 200m i vaig ofegadíssim. Miro endavant i buaaah! Vaig 5è.

Allargo cama i passo el primer km en 2'58". Això em fa pujar de moral i poder pensar en baixar dels 5 minuts.

Part final de la milla amb molta gent animant, sobretot a la plaça de la Sardana on apreto dents per tal de mantenir la posició i entrar a meta amb un temps final de 4'44".
No m'ho crec ni jo! Buffff!!! Milla feta a 2'57"min/km de mitjana.

Cursa ben mesurada i amb un ambient maquíssim. Cursa de barri però res a envejar amb la resta.
A més, gratuïta i amb obsequis de record a l'acabar.

Milla Covadonga de Sabadell (19/07/2013)
Distància: 1 milla
Temps: 04'44"
Posició: 5º






No hay comentarios:

Publicar un comentario