lunes, 6 de mayo de 2013

EXTREME MAN SALOU 2013

Dissabte al mati arribem a Salou amb la familia.
Ens instal.lem a l'hotel i just abans de dinar vaig a recollir el dorsal.

L'ambient triatletic comença a ser el protagonista de tota la ciutat.
Dono una volta per la zona de l'Expo i a la tarda deixo unicament la bici al Bike Park. Aquesta vegada he decidit deixar la "Run bag" i la "Bike bag" el mateix dia de la triatlo.

Em menjo un gelat de campionat per agafar energia de cara a la Half i cap a l'hotel.

Tot a punt!!! Es el dia D!!! Extreme Man Salou 2013!
1.9km de natacio, 90km de bici i 21km de correr.

Esmorço a les 6 del mati ben cansat de no haver dormit massa (es la grandesa de ser pare: dorms poc pero vols afrontar igualment els teus reptes personals) i rapidament vaig cap a la zona del Bike Park a deixar les bosses... Vaig massa just de temps!!!

Em poso el neopre sense perdre temps amb l'ajuda dels meus pares i vaig cap a la linia de sortida.
Em trobo amb el Kilian i amb la resta de companys del Club Triatlo Sabadell: Oriol, Rauls...

La sortida es fa esperar i esperar! Aixo em permet relaxar-me una mica i poder visionar el tram de natacio que per cert es veu llarguissim!!!!! Les boies estan hiper lluny!!!!

Sortida!!! L'aigua pel meu gust esta massa freda aixi que durant el segment de natacio deixo les cames mortes per tal d'evitar rampes. Els metres van passant molt lentament. Se m'esta fent molt llarg aquest tram.
Com era d'esperar, em van atrapant triatletes de la seguent sortida.
Jo vaig al meu ritme ben conscient que tot plegat es molt llarg i que cal dossificar.

Surto de l'aigua força sencer pero massa cansat muscularment. Molt mes del normal. Faig transicio rapida i agafo la bici.
Comença el calvari. No porto ni 2 km's i ja en tinc prou!!! Pero que passa???? Les cames no van i m'esta passant tothom.

Normalment el segment de bici es el tram que em surt mes be, pero avui ja veig que patire i molt! Quan el perfil es pla, vaig fent tot i que la gent em passa practicament per sobre, i quan arriben les pujades se'm fan eternes.

Moments molt durs on la feblesa s'apodera de tu i ho vols engegar tot a rodar, pero l'esperit competitiu i de superacio es sobreposa a la teva men i et diu que endevant, que tu pots i que ho aconseguiras!

M'hidrato moltissim a base d'aigua i Isostar, barrites energetiques i algun Gel dels avituallaments. Com a minim vull arribar a la ultima part de la Half ben hidratat.

De tant que m'he hidradat que potser m'he passat... Al km 45 paro a fer un riu i torne-m'hi!

Els km's em pesen moltissim i mentalment ho veig molt negre. Com sere capaç de fer ara una mitja marato "corrent"???
Entro a Salou i la gent anima moltissim. Les meves forces son molt escasses la veritat...

Entro a la transicio i Bufff!!! Veig i escolto el crits d'anims de la meva dona i del meu fill que estan amb els meus pares... Aixo em transforma i m'emociona. Faig la T2 ben rapid i començo a correr amb sensacions del tot oposades al que m'esperava que serien.

Em torno a aturar a fer un riu i continuo amb l'ultim segment de la Extreme Man de Salou.
Son dues voltes d'un recorregut que transcorre sobretot pel passeig maritim pero amb un parell de sorpreses en forma de pujada inhumana.

Passo el km 10 en 45 min. No m'ho crec ni jo.

Cada vegada les cames van pesant mes i el meu ritme va disminuint pero completant la mitja marato per sota de 1h45'.

Ja soc als ultims metres. Entro a la zona d'arribada on la musica, els anims de la gent, l'emocio d'estar completant un repte personal d'aquestes caracteristiques ja s'apodera de tu... Pero si a tot aixo hi sumes que a l'ultim revolt veus a la teva dona que t'esta esperant amb el teu fill pq creuis la linia d'arribada amb ell... IMPAGABLE!!!!

Emocionadissim entro a metra amb el petit i podent dir una vegada mes: soc FINISHER d'una half!!!

Extreme Man Salou (05/05/2013)
Distàncies: 1.9km natacio / 90km bici / 21km correr
Temps: 5h52'36"
Posició: 528º











No hay comentarios:

Publicar un comentario