lunes, 18 de marzo de 2013

DUATLÓ DE BANYOLES

Aquest diumenge ha tingut lloc una nova edició de la Duatló de Banyoles en distància Olímpica, és a dir: 10km corrent, 40km en bici i 5km corrent.

L'any passat ja vaig fer-la i em va encantar tant per recorreguts com per organització i gent. Així que enguany era una cita imprescindible al calendari.

Dia important, ja que significava el meu inici de temporada de duatlons (vaig una mica tard) i estrenar-me amb el Club Triatló Sabadell.

Ens trobem a Viladecavalls amb el Kilian i el Cristian i... plou! Aguantarà el temps? Plourà?
No les tenim totes, la veritat.

Anem a Banyoles i el temps fa una treva. Fem un cafè i deixem tot el material a boxes.

Calentament suau i ens situem a la linia de sortida.
Queden un parell de minuts perquè donguin la sortida i el Cristian recorda que té el xip al cotxe.
Una veritable llàstima perquè no li dona temps a anar-lo a buscar. A tots alguna vegada ens passa!

Vaig amb la idea d'apretar als segments de correr i fer el que pugui al tram de bici. Soc conscient que la bici la porto fluixa i tocarà posar-me les piles!

Sortida molt ràpida. Agafo un ritme constant. Vaig amb un grup d'uns 10 triatletes.
A mesura que van passant els km's em costa seguir-los però tinc clar que és important que no em despengi per tal de començar el tram de bici amb un bon grup, així que apreto dents i som-hi!
Trec una mitjana al primer segment de correr de 3'45" min/km.

A diferència de fa un any, les distàncies les han ajustat més. De fet, segons el meu Garmin, eren 10km i 220m.

Faig la transició sense perdre gens de temps i començo el tram de bici amb tot el grup.
 
Ens anem rellevant però ningú vol tirar.
Rapidament formem un "peloton" de practicament 35 triatletes.

Sobretot a les pujades noto que em falta molta feina a fer pel que fa a la bici, tot i així surt un segment que ni jo mateix m'hauria imaginat en el millor dels casos que pogués fer actualment.

Faig el 37è millor temps d'aquesta disciplina. Genial!!!!

T2 molt ràpida i encaro els últims 5 km's de correr.
Les forces ja comencen a disminuir. Queda una volta a l'estany.

Amb un ritme inferior al del primer segment de correr, trobo un ritme constant i que inclús em permet recuperar alguna posició més.

Al final, 02h07'37" i 69è de la general. Contentissim!!!!

La resta de companys del club... amb un carreron també!! Cristian i Kilian, uns cracks!!!

Ara a recuperar bé que diumenge toca gresca a Cerdanyolda del Vallès!!!!

Duatló de Banyoles (17/03/2013)
Distàncies: 10km correr / 40km bici / 5km correr
Temps: 02h07'37"
Posició: 69º








No hay comentarios:

Publicar un comentario