martes, 12 de marzo de 2013

MITJA MARATÓ GAVÀ

Aquesta temporada no m'he acabat de trobar bé en Mitja Marató... serà per falta d'entrenament, per falta de descans, per refredats, per no tenir el dia, per forçar massa... sigui com sigui, no ha sortit la marca que havia de sortir.

Soc competitiu i m'exigeixo massa a mi mateix i això fa males passades perquè agafes pressió quan no cal.

La setmana passada vaig fer la Mitja de Cambrils amb la intenció d'atacar el sub01h20' però no va ser possible. Portava dies refredat i ho vaig pagar havent de plegar al km13 tot i portar un molt bon ritme.

Amb frustació i ràbia a la vegada vaig decidir apuntar-me a la Mitja de Gavà tot i que no les tenia totes.

Començo la cursa amb la idea d'anar decidint sobre la marxa.
Fa molt de vent i la calor apreta. Sembla que ho passaré malament pel tema calor.

Formem un bon grupet de 4 corredors i anem mantenint un fantàstic ritme tot i tenir el vent de cara.

Anem passant i passant a gent arribant al pas del km 10 en 27a posició de la general i amb aspectatives ben bones de cara la segona part de la mitja.

Ara toca vent d'esquena...  però em despenjo del grup. No els puc seguir.
M'atrapen corredors i corredors i soc incapaç de mantenir el ritme d'abans. A cada km el meu ritme s'enlenteix així que canvio de xip i m'ho agafo "plan entreno". No tinc ganes de patir, tot i que patiré igualment.

Entro a meta amb un temps de 01h 27min i amb sensacions no massa bones.

Personalment crec que els entrenaments sempre es poden millorar. Em segueix faltant fons i he d'aprendre a regular més el ritme i gaudir del correr en cursa sense pressió.

Tornar a intentar-ho aquesta temporada crec que seria un error, aixi que l'any vinent s'atacarà novament el sub01h20

Mitja Marató de Gavà (10/03/2013)
Distància: 21km 97m
Temps: 01'27'56"
Posició: 67º




No hay comentarios:

Publicar un comentario