lunes, 28 de enero de 2013

MITJA MARATÓ TERRASSA

La mitja de Terrassa és la mitja que recorre pels carrers de la nostra ciutat i on ens trobem amb un munt d'amics i amigues que no paren d'animar-nos.

Això la fa especial però a la vegada és una cursa molt dura i exigent on les constants pujades i baixes trenquen a qualsevol.

Com l'any passat, estic apuntat a Terrassa i just una setmana després a Granollers així que correré per sensacions.

L'Alex, el Toni, el Javi, el Jordi... tots fortissims, tenen la intenció de fer una barqueta sub1h20'.
La veritat és que no em plantejo aconseguir aquesta súper marca encara, si més no, a Terrassa segur que no!

Aniré per sensacions i en funció de com em noti, faré una cursa o altra.

Sortida rapidíssima. Primers 3 km's per sota de 3'30" al costat de l'Alex. Intercanviem paraules i ens diem que aquesta no és la nostra cursa i molt menys el nostre ritme.
Enlentim una mica el ritme, però segueix sent massa elevat pel meu gust.

El Tito, el Dani Mañosa, familia i un munt de companys i amics que no paren d'animar-te i això fa que corris amb un punt extra d'energia i que és molt complicat de saber gestionar.

Passem el km10 en 37'39". Buffff!!!
A partir del km11 a l'alçada de Can Roca mica en mica començo a veure que les cames van a menys  i que la segona part de la mitja tocarà patir!
Em mentalitzo que serà dur però em quedo molt curt.


Comencen a passar-me corredors i corredors i no hi ha manera de poder mantenir el ritme.
Les forces van disminuint a passos gegants i això m'enfonsa mentalment.
Just abans de la Rambla em passa el Toni i m'anima un munt, em diu que m'engantxi a ell però res de res. Més endevant, el Fernando del Corral també ho intenta. Gràcies companys!!!

La pujada de la Rambla se'm fa eterna i duríssima.

Últims metres de patiment, i entro a meta amb 01h22'29".

Això suposa haver rebaixat en més d'un minut la meva marca a Terrassa, però a la vegada amb sensacions dolentissimes a partir de la segona part de la mitja degut a la meva mala regulació i plantejament de la cursa.

Setmana de recuperaració i descans actiu. Propera estació,  Granollers...

Mitja Marató Terrassa (27/01/2013)
Distància: 21km 97m
Temps: 01'22'29"
Posició: 51º

No hay comentarios:

Publicar un comentario