lunes, 4 de febrero de 2013

MITJA MARATÓ DE GRANOLLERS

Després de la Mitja de Terrassa, setmana de recuperació activa fent entrenaments suaus de córrer, natació i rodillo per tal de descarregar musculatura.

Arribo ben descansat diumenge, però hi ha coses que malauradament no estan al nostre abast i no podem controlar.

Ja és mala llet. El dissabte em comença mal de coll i malestar general.
Em desperto diumenge i no ho tinc gens clar. No sé què fer:  Vaig a Granollers o no hi vaig?

Menjo una mica i no em trobo gens fi, però l'orgull i l'esperit competitiu i d'autosuperació pot amb mi, així que agafo el cotxe i vaig cap a Granollers.

Sense temps per perdre, aparco a on puc, em canvio de roba i  vaig calentant cap a la linia de sortida.
A allà, em trobo amb l'Alex i amb el Jordi Gallego.

L'Alex sembla que tampoc arriba en el seu millor dia. Farem el que podrem!

Vaig molt mentalitzat. Vull regular molt be.
Si tot va bé, m'agradaria arribar a La Garriga en 38'30" aprox.

Comença la mitja marató! L'ambient a Granollers com sempre és fantàstic i això la fa una de les mitges més maques i més atractives de tot el calendari, per no dir la millor.

Surto a 3'48" min/km. Regulo una mica i em situo ràpidament a 3'50" min/km. Estic a dins d'un bon grup de corredors. Tots molt constants. Vaig fent, però ja veig que el meu cos no està ni molt menys al 100% i que tot plegat serà una incògnita.

Arribo a la Garriga una mica més lent del que volia. Passo el km 10 en 39'12".

Comença la part de baixada de la Mitja, però les cames no van per enlloc.
Muscularment em fa mal tot: els peus, els quadriceps, els bessons, les mans, els braços...

Definitivament no és el meu dia, i des d'un bon principi ja n'era conscient.
De càrdio vaig bé, però em fa mal tot.

El repte d'acabar en 1h20' s'esfuma, però el d'aconseguir marca personal, encara està viu.
Últims km's força agònics, però al final aconseguint MMP entrant a meta amb 01h21'31"

A l'arribar a casa, paracetamol per fer baixar la febre i a recuperar-me bé.

En difinitiva, sóc tossut perquè tot i no trobar-me bé decideixo anar a córrer.
Pateixo i ho passo malament però aconsegueixo una bona marca personal així que estic molt satisfet i content de tot plegat.

Mitja Marató Granollers (03/02/2013)
Distància: 21km 97m
Temps: 01'21'31"
Posició: 259º

No hay comentarios:

Publicar un comentario