miércoles, 2 de enero de 2013

CURSA DELS NASSOS

Repetir per quart any consecutiu una mateixa cursa vol dir alguna cosa.
La veritat és que m'agrada molt acomiadar l'any corrent i més si és pels carrers de Barcelona a la Cursa dels Nassos.

Recorregut urbà de 10km molt planers i amb un ambient festiu increible on tothom té ganes de passar-ho bé corrent.

Fa dies que mitg arrastro un encostipat, així que segons com em noti, agafaré un ritme o un altre. En tot cas, la idea és estar al voltant dels 36 o 37 minuts si tot va bé.

Em situo al primer calaix de sortida (color vermell) i allà em trobo amb el Peña, company d'Arec. Aprofitem per parlar una estona abans no donen el tret de sortida.

La imatge és bestial! 11.000 atletes ompliran els carrers de Barcelona corrent i gaudint de l'esport.

Després d'escoltar els savis consells de l'Alex, la estratègia mental serà fer els dos primers km's no amb ritme més ràpid de 3'30", després regular el ritme i a partir del km 8 a patir!

Tret de sortida. La gent volaaaaa!!!
Miro el meu Garmin i vaig bé, inclús massa ràpid. Passo el primer km en 3'21" i amb la sensació com si anés molt lent. Això pinta bé!!!

Afluixo una mica el ritme. Vull fer una cursa intel.ligent i no "petar" així que regulo a 3'30".

Van passant els km's i em noto fantàstic.

Ja sóc a la meitat de la cursa. Km 5 amb un temps de 17'52". Bufff!!! Em començo a animar perquè el meu cap ja comença a fer càlculs... La veritat és que en cap moment penso en baixar de 36 minuts però sí que somio en 37.

Augmento una mica el ritme i em segueixo notant bé. Allargo tant com puc la camallada i les sensacions són bones.

Arribo al tram complicat de la cursa: La recta inacabable de l'Avinguda Diagonal.

Sóc al km 8 i vaig millor del què havia pronosticat. Ara ja començo a pensar en el Sub36. És possible!
Nomès que mantingui el ritme a 3'30" fins acabar la cursa, ho aconseguiré.

Últims metres animant-nos els uns als altres. Ja veig la recta d'arribada.

L'eufòria va invaint el meu cos mica en mica i això es veu reflexat en el ritme que segueix augmentant fins arribar a meta.

Nova marca personal i molt content. Cursa amb el ritme molt regulat i amb la segona part més rapida.

Cursa dels Nassos (31/12/2012)
Distància: 10km
Temps: 35'41"
Posició: 191º

1 comentario:

  1. Ja vas collint els fruits d'aquests darrers anys de bons entrenaments, Bona crònica i bona manera d'acabar l'any.

    Enhorabona !!!

    Ja té nassos :)

    ResponderEliminar