lunes, 24 de diciembre de 2012

LA SANSI VILADECANS

Setmana prèvia amb algunes sèries de qualitat i amb tirada llarga feta i descansant dissabte per tal d'arribar ben fresc a la cursa.

Agafo el dorsal i la genial bossa d'obsequis: Samarreta tècnica, DVD, Neutrex, caldo, llet...

Les Sansis es caracteritzen per ser curses normalment de distàncies curtes i que sempre es celebren al voltant de les festes de Nadal... Aixi que sense pensar-m'ho un parell de vegades, faig el calentament amb la barba i el gorro de pare Noel.

Em col.loco a la linia de sortida. Cares conegudes i gent de moltissim nivell.
La meva idea és intentar fer el temps de l'any passat. És a dir, baixar a ser possible dels 17'30".

Surto ràpid, massa ràpid. Primer km a 3'13". Ho pagaré? La veritat és que em noto molt bé. Segon km a 3'23". Això comença a pesar... afluixo el ritme de tal forma que passo els km's 3 i 4 a 3'40" aprox.

No sé si catalogar-ho com a petada o no. En tot cas, l'últim km em poso les piles i el faig a 3'23" novament.

Al final objectiu més que assolit però amb sabor de boca de no haver regulat gents bé els ritmes. Entro a meta amb 17'19" (MMP) i el 66è de la general.

La Sansi Viladecans (23/12/2012)
Distància: 5km
Temps: 17'19"
Posició: 66º

No hay comentarios:

Publicar un comentario