lunes, 17 de diciembre de 2012

CURSA 5K HOSPITALET

Quan arriba el fred i s'apropa l'hivern, fer series i entrenaments de qualitat es converteix en una tasca dura i que costa sovint molta força de voluntat, aixi que una bona forma de posar-hi remei es aprofitar curses per fer aquests bons entrenaments.

Volia fer una cursa-entreno de 5km abans de La Sansi de Viladecans i una molt bona opcio era fer la Cursa d'Hospitalet de Llobregat.

M'inscric i mirant el perfil m'adono rapidament que te un recorregut exigent amb pujades i baixades cosntants. Sera un bon tast!

Ben d'hora al mati, agafo el cotxe i vaig cap a Hospitalet.
Faig un calentament molt suau i em situo a la linia de sortida.
Primer km molt rapid i ben situat. Em noto be i comode. Comença la primera pujada... aixo sera dur!!! Pujades i baixades constants que trenquen en tot moment el ritme de cursa i fan que el recorregut sigui dur i exigent.

Miro la resta dels atletes i tots portem unes cares de patiment que deu ni do.
Tobogans i mes tobogans fins a entrar a les pistes d'atletisme on donarem una volta abans d'arribar a meta.

Trec forces i passo a 4 corredors els ultims metres. Al final 17'58" i 14e de la general.
No se si ha sigut un entrenament de molta qualitat o cursa.
Sigui com sigui, anem sumant!!!

Cursa Hospitalet de Llobregat (16/12/2012)
Distància: 5km
Temps: 17'58"
Posició: 14º


No hay comentarios:

Publicar un comentario