lunes, 20 de julio de 2015

OLLA DE NURIA

Ja m'havien advertit de la duresa de l'Olla de Núria...
Em dien: dossifica molt, prento en calma, hidratat bé... doncs tot i així vaig passar un autèntic calvari.

Sortida al Santuari de Núria i enfilem ja cap al Puigmal.

Intento regular molt el ritme i hidratar-me a base de petits glops cada 10 minuts ja que durant la cursa no hi ha cap avituallament.

Arribo al Puigmal molt sencer. Porto 4 km's aprox però amb gairebé 1000m de D+.

A mesura que van passant els metres començo a notar cada vegada més l'alçada i no em noto gens bé. 
Em falta líquid, porto el cardio pels núvols i físicament no em trobo bé... així que baixo el ritme moltíssim i m'ho prenc amb mooolta calma.

Únic objectiu: acabar!!!

Els km's se'm fan eterns i molt agònics però acabo l'Olla de Núria.
Això si, amb un temps molt lluny del que tenia previst

Olla de Núria (19/07/2015)
Distància: 21km 1900D+
Temps: 04'33'13"
Posició: 470º

No hay comentarios:

Publicar un comentario