lunes, 24 de marzo de 2014

MONTSERRAT SKYRACE

La veritat és que tenia moltes ganes de córrer la Montserrat Skyrace.
Versió reduida de 15km ja que en el moment d'inscriure'm, les de la cursa gran ja estaven exhaurides.

Arribo amb els meus pares a Monistrol de Montserrat. Em canvio de roba i faig un calentament ben curt. Ni 5 minuts per escalfar i cap a la linia de sortida.

M'esperen 15km d'un recorregut que comença a Monistrol tot travessant el poble fins al pàrquing del cremallera. Allà comença la pista de terra i els corriols fins a El Piteu.
Descens per la riera fins a tornar a pujar a l'Aeri per corriols direcció a Santa Cecilia amb pujades dures i tècniques.
Tram de carretera fins a agafar el camí dels Matxos que baixa fins a Sant Benet i allà ultima baixada tècnica fins a Monistrol de Montserrat novament.

Primers metres ràpids. Passo el primer km en 3'46" Ufff!! Aquesta gent de muntanya està molt forta!!!
Intento no forçar en excés la maquina que això tot just acaba de començar!

Pujades tirant sobretot del suport dels braços a les cames i gaudint al màxim dels paisatges.
Arribo al primer avituallament (km 5.8). Bec una mica d'aigua i cap amunt de nou!

Corriols i més corriols fins a arribar a una petita i a la vegada agraïda baixada. Que bééé!!!!
Però torne-m'hi!!! Comença el tram final de pujada que em portara a Santa Cecilia. Pujada realment dura on ens ajudem els uns als altres per superar algunes roques complicats de superar per un mateix.
Ja sóc a Santa Cecilia, allà hi tinc els pares que em donen ànims.

La veritat és que estic cansat de pujar però em noto amb moltes forces a les cames per fer la baixada.
Camí dels Matxos fins a Sant Benet on som un bon grup de corredors que baixem en fila india (complicat fer avançaments)

Ja queda la recta final. Només queda la baixada més tècnica de la cursa. És la part que em fa més respecte! Potser per haber-la fet prèviament o perquè em noto bé... no ho sé, però baixo molt millor del que m'imaginava i passo a gent! Un fet insòlit per a mi en les baixades.

Entro a meta molt content i habent gaudit un munt d'aquesta cursa!!! Al final 41º de la general amb un temps de 01h'44'52".

Montserrat Skyrace (23/03/2014)
Distància: 15 km
Temps: 01'44'52"
Posició: 41º









No hay comentarios:

Publicar un comentario