lunes, 11 de noviembre de 2013

CURSA ELS TOSSALS

L'any passat ho vaig passar genial corrent la cursa de l'Ultim Maqui. Organització impecable i amb un recorregut inmillorable.
Aquesta gent organitza el Campionat Maqui i la primera cursa del circuit és precissament l'escollida d'enguany: La Cursa dels Tossals.

Cursa de 14 km amb un desnivell aproximadament de 700m positius amb sortida i arribada a l'Espunyola i amb un recorregut practicament en la seva totalitat de senders tot passant pel Capolat, El Santuari dels Tossals, Sant Salvador…

Pujo amb el Toni i el Jordi Carrillo. Un cop arribats montem la carpa i amb el Toni fem la foto de rigor, la foto que sempre surts bé perquè és abans de la cursa i encara fas bona cara.

Fem el calentament i ens situem a la linia de sortida.

M'esperen 6 km's inicials de pujada i després practicament tot baixada.
Començo a un ritme còmode. No vull forçar en excés i quedar-me més tard a zero de forces.
Soc asfaltero i a la muntanya la veritat és que em costa canviar de xip.

Van passant els metres i les pujades cada vegada son més pronunciades.

Al km 2 em passa la campiona del món que avui evidentment va passejant... la Núria Picas. Quin luxe!!!
Fem uns metres plegats i després ella es va allunyant.

Vaig mantenint el ritme i em noto bé.
S'acosta el punt més alt de la cursa i es comença a notar en l'ambient. El corriol es va fent cada vegada més dret i més estret i els crits d'ànims de la gent cada vegada se senten més aprop.

Quina passada!! nens, joves, gent gran... gent que ha pujat per a l'ocasió a animar-nos... se'm posa la pella de gallina, bec una mica d'aigua i som-hi amb la baixada.

Primera baixada una mica pronunciada que fa que perdi alguna posició.
Intento allargar cama i recupero als trams que no baixen tant i planegen però a l'arribar als últims km's apareix la baixada més tècnica i em desmotivo una mica ja que la gent em passa practicament per sobre.

Soc conscient que baixo realment malament i amb por però tot i així disfruto de la baixada.

Entro a meta el 56 de la general amb un temps de 1h i 28minuts amb molt bones sensacions i havent gaudit al màxim de la cursa, la natura i l'ambient.

I per recuperar forces... un mega-esmorçar de campionat!!!! Pa amb tomàquet, seques i botifarra.

Felicitar al crack del Toni que tot i tenir molèsties i correr amb mal, ha quedat el 14 de la general.

Cursa Els Tossals (10/11/2013)
Distància: 14 km
Temps: 1'28'18"
Posició: 56º









No hay comentarios:

Publicar un comentario