lunes, 28 de octubre de 2013

EL TAST DE LA MITJA

Després d'unes quantes setmanes pujant volum de km's setmanalment, és hora de provar-se en cursa i enterrar el mal dia a la cursa de la Mercè.

Tinc moltes ganes de córrer i fer un bon temps. Així que a per totes... però bufff!! em llevo cansat i marejat.
Seràn els nervis? Serà cansament? Suposo que una mica de tot, però no és excusa.
És un moment genial per saber com està un de forma i de com afrontar la temporada marcant uns objectius o uns altres.

Faig calentament suau i la veritat és que no em noto fi.

Sensacions extranyes sumades a un dia de força calor fan que segurament pateixi més del compte durant la cursa però a la vegada en tot moment tinc la sensació que tant les cames com el cardio poden donar més de sí!

Faig la primera part un pèl més ràpida que la segona però tot i així recupero posicions.
Se m'escapa al final el sub36... la part positiva a banda d'entrar a meta amb un temps de 36'09", és que faig la volta a les pistes d'atletisme de Granollers amb més força i potència que mai.

Cursa El Tast (26/10/2013)
Distància: 10 km
Temps: 36'09"
Posició: 49º

No hay comentarios:

Publicar un comentario