sábado, 13 de abril de 2013

TEST VILA-VACARISSES-VILA

Dimarts tocava fer qualitat de bici...
De bon matí 30 minuts suaus de rodillo per anar acostumant cames; avui hi haurà gresca.

A la tarda m'he proposat fer un Test per veure com estic realment.

Recorregut de 21' 3km's en total i amb continues pujades i baixades que trenquen el ritme.

Aquest Test ja l'he fet en varies ocasions i sempre intentento donar el màxim de rendiment.

Abans d'iniciar el Test em conformo en acostar-me als 44 minuts...

Començo a rodar ben rapid. Vaig mirant el Garmin i veig que porto uns bons parcials així que apreto i apreto.

Anada en 23'54" No recordo el parcial exacte del meu millor temps, però la cosa pinta bé.

Faig la tornada en 17'55" el que suposa el meu millor temps global d'aquest Test: 41'59" a 30'6km/h de mitjana.

Entrenament fantàstic i disfrutant al màxim!




No hay comentarios:

Publicar un comentario