lunes, 15 de abril de 2013

MITJA MARATÓ CALELLA

La veritat és que fer la tirada llarga de córrer tot sol, sempre és una tasca ben dura! Diumenge toca fer km's i com que no vull fer-los sol, em decideixo a última hora d'anar a la Mitja Marató de Calella (mode entrenament).

El dia abans justament he fet la tirada llarga de bici i les cames ho noten, així que la idea és fer simplement els km's.
Si el cos ho permet, faré un 10.000 a ritme i la resta a rodar.

Em trobo a Calella amb l'Alex, ell com sempre esta fortissim. És un crack!!!!

Fem el calentament junts i les cames ja comencen a tibar.
Primers km's de cursa plegats però a partir del km 3-4, ell ja comença a marxar.
Intento mantenir el ritme fins el km 10. Aquesta és la idea.

Animo a un parell de corredors que van darrere meu a que s'engantxin i els hi comento que si volen els puc portar fins a meitat de cursa.

Les cames pesen però de cardio vaig fantàstic i gaudeixo de la Mitja.
Passo el km 10 en 37minuts llargs. Ara toca regular ritme i acabar la tirada llarga. Desitjo sort als dos corredors que anaven darrere meu i mica en mica es van allunyant.

Trec el peu de l'accelerador però mirant el Garmin m'adono que sortirà un entrenament fantàstic.

Entro a meta amb un temps de 01h24'38". Happy!!!!!

Mitja Marató Calella (14/04/2013)
Distància: 21km 97m
Temps: 01h24'38"
Posició: 70º






No hay comentarios:

Publicar un comentario