lunes, 22 de abril de 2013

CURSA BOMBERS 2013

Personalment crec que la dels Bombers és la millor cursa de 10km de Barcelona.
Ambientació espectacular, recorregut ràpid...

S'ha de dir, però, que en l'edició d'enguany a diferència d'altres anys, la sortida i l'animació durant la cursa ha decaigut i s'ha trobat a faltar.

Arribo a Barcelona amb la incognita de si podre córrer.
M'he despertat amb una torticulis forta que em molesta molt i m'impedeix girar-me.

Faig el calentament per veure sensacions i es pot suportar, així que cap a la linia de sortida!!!

Saludo al Zarzu, al Santi Martin, al Ruben Cid... quins cracks!!!
Vaig amb la idea de fer 36'. I si no surt, a pels 37'.

La gent, només sortir... vola!!!
És important regular bé sobretot al Paral.lel si no vols patir a partir de Gran Via i passar un infern al tram final.

Surto a ritme alt però controlat en tot moment i amb sensacions ben bones.
Passo el km5 per sota de 18minuts la qual cosa el cap ja comença a fer càlculs...
18x2=36' ... Si he passat per sota de 18 minuts la primera part, inclús puc intentar acabar en 35 no?

Doncs som-hi!!! Hem format un grupet de corredors que portem practicament tota la cursa el mateix ritme. Ens anem animant i augmentant el ritme.

Baixada per Via Laietana ràpida i de sobte em passa la tercera dona!!! Buaaah!!!! Sembla que vagi caminant jo! Impossible seguir-la!
Últims 300m a ritme de 3'04" i no hi ha forma de mantenir el seu ritme.

Al final entro a meta el 168 de la general amb un temps de 35'50". Super beeeee!!!

Ara toca recuperar-me bé muscularment després de 15 dies d'entrenaments non stop i pensar nomes en la Extreme Man de Salou. Queden menys de dues setmanes!!!

Cursa Bombers (21/04/2013)
Distància: 10km
Temps: 35'50"
Posició: 168º







No hay comentarios:

Publicar un comentario