lunes, 5 de noviembre de 2012

VOLTA A LA TORROTA DE L'OBAC

Ens trobem ben d'hora a la Q8 i amb la ruta encara per decidir.
Avui ha vingut l'Albert Corremonts aixi que per rutes no sera. Ens proposa una que pinta genial aixi que li farem cas.

Agafem els cotxes i anem cap a les Pedritxes per agafar el cami de Matagalls.

Som una bona colla: Toni F., Alex, Cisco, Gemma, Javi, Albert, Oriol, Paco, Antonio R. i Toni G.

Comencem a pujar per pista i rapidament ens adonem que sera una sortida maquissima. Anem vorejant continuament la serra de l'Obac. Pujades, baixades, corriols, canals, pista...

Arribem al cim de Puig Codina. Pugem per veure les increibles vistes. Ha valgut la pena grimpar i passar una mica de por.

Seguim pujant i pujant fins coronar Roca Corba.
Comença la baixada. Trams tecnics pero molt divertits fins arribar al Pou de Glaç.
Seguim per camins. Ja som a la Casa Vella de l'Obac. Quina passada!!! Per pista arribem a la Casa Nova de l'Obac.

Ara toca girar cua i treure forces d'on sigui per pujar a La Torrota.
Ja queda nomes baixada. Seguim els senyals de Matagalls per pista fins arribar al cotxe.

En total 11km amb 1.000m de desnivell acumulat. Hem fet la Volta a la Torrota de l'Obac. Una ruta 100% recomanable!!