lunes, 29 de octubre de 2012

EL TAST DE GRANOLLERS

Tinc bons records de la mitja marato de Granollers, aixi que quan vaig enterar-me que s'organitzava El Tast, no m'ho vaig pensar dues vegades.

Recorregut molt bo amb lleugera baixada que va de La Garriga a Granollers.
10km per posar a prova les cames i intentar fer un bon temps.

Tot just ara començo a fer mes km's de correr i per tant es un bon moment per fer un tast.
Em trobo amb el Juan, Gonzalo i Fernando. Companys de Viladecavalls.
Tothom esta fortissim... Espero trobar-me be i poder correr comode.

L'objectiu es fer sub40 o sub39 o sub38 o sub37... en fi, el que surti.

Primers dos km's al costat del Juan i del Gonzalo per sota de 3'30", vaig massa apurat. O afluixo o petare. Regulo el meu ritme i les cames i el cardio ho agraeixen.

Passo el 5.000 amb 18min ... em noto be, si puc mantenir el ritme sera genial.

Van passant els km's i veig factible repetir el sub37.

Ja soc a les pistes d'atletisme de Granollers. Una volta i arribo a la meta.
Ultim esforç. No vull que s'escapi el sub37.

Objectiu aconseguit. Passo per l'arc d'arribada amb 36'48".

El Tast de Granollers (27/10/2012)
Distància: 10km
Temps: 36'48"
Posició: 65º

No hay comentarios:

Publicar un comentario