miércoles, 24 de octubre de 2012

DESPERTAR-SE AMB MONO DE MOLA

Avui tenia previst sortir a rodar una mica però ha sigut despertar-me i tenir un mono bestial d'anar a La Mola, així que m'he vestit ràpid i he agafat el cotxe.

He sortit de La Torre de l'Angel amb l'incògnita de si em perdria. És veritat que aquest dissabte vam anar-hi des del mateix lloc, però entre la boira i que no em vaig fixar massa amb els trencalls...

Creuo la riera i agafo la pista fins arribar a Can Robert. Allà tinc algun dubte... Sí !!! M'he equivocat! Estic entrant a Matadepera... Giro cua, i agafo el camí correcte.
Passo per Can Pobla i vaig pujant fins veure La Mola al fons.
Quina imatge tant fantàstica! El sol tot just s'està aixecant i sembla un paissatge de postal.

Arribo a La mola, faig un parell de fotos, m'acosto als burros i cap avall!

Vaig seguint els cartells de Can Robert per tal de no desviar-me del camí en cap moment, tot i que vario l'anada passant per sota de Can Pobla i arribant al mateix punt de sortida.

He estrenat les Brooks Cascadia i només puc dir que m'han anat de conya.
Còmodes, lleugeres i amb amortiguació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario