lunes, 4 de junio de 2012

TRIATLÓ SPRINT MATARÓ

Setmana de baixada de km's després de la Half Challenge però amb moltes ganes de tornar a fer una triatló.

A última hora m'apunto a la Tri Sprint de Mataró on gairebé 800 valents desafiaran els curts circuits de bici i de correr esquivant-se els uns als altres per tal de no prendre mal.

Aquesta vegada molt i molt justos de temps (encara no entenc què va passar) arribem amb els meus pares i la meva germana a Mataró. Deixem el material a boxes i corrents ens posem el neoprè. En només 10 minuts començarà la triatló.

Intento tapar-me sense èxit la ferida al clatell que arrastrava de dies anteriors a causa del neoprè. Decideixo posar-me molta vaselina al coll i com a mínim anar una mica protegit però és començar la natació i em comença a rascar i a fer mal.

Intento nedar com puc ja que em tiba cada vegada que trec el cap per a respirar. Això sumat a les onades, faig un segment de natació encara més lent del que acostumo a fer.
Surto de l'aigua mitg atontant ja que he nedat amb una posició gens habitual degut a la ferida. Agafo la bici tant ràpid com puc i començo el tram de ciclisme.

Dues voltes d'un circuit molt planer però a la vegada perillós degut al gran nombre de participants i dels girs de 180º que hi ha.

Trobo un ritme alt però a la vegada còmode. Formem un grup de 3 triatletes però rapidament se'ns acoplen més d'una una vintena a roda incapaços de rellevar ni una sola vegada. Penós!!!

Mitjana molt bona del tram de ciclisme. Deixo la bici i el casc, em poso les sabatilles de correr i som-hi!

5km en un circuit de dues voltes pel port de Mataró.
Van passant els metres i cada vegada incremento més el ritme.
Entro a meta amb un temps final de 01h07'21".

Triatló Sprint Mataró (03/06/2012)
Distàncies: 750m natació / 20km bici / 5km correr
Temps: 01h07'21"
Posició: 163º

No hay comentarios:

Publicar un comentario