martes, 27 de septiembre de 2011

TRIATLO OLÍMPIC DE CALAFELL

Aquest 2011 m'he iniciat al món de la triatló i és fantàstic.
Fins ara habia fet la modalitat super-sprint i sprint i m'habia quedat amb ganes de més!
Era hora d'allargar més les distàncies així que vaig decidir fa unes setmanes apuntar-me a la Triatló Olímpica de Calafell que ha tingut lloc aquest passat cap de setmana.

Diumenge a les 04:40 de la matinada sona el despertador... No pot ser possible, però sí!!!
Toca llevar-se i anar per feina ja que l'obertura dels boxes és a les 7h i la triatló comença a les 8h.
Tot el material preparat. Som-hi cap a Calafell!

Arribem a boxes i evidentment encara no ha sortit ni el sol ni han posat els carrers.
Deixo la bici, casc, ulleres, dorsal... calento una mica i vaig a la línia de sortida.

M'esperen 1500 metres nedant, 40 km's en bici i 10 km's corrent.

La disciplina del nedar se'm fa força llarga i pesada i és que no està ben senyalitzada. La barca de l'organització no indica bé i molts participants decideixen tallar recorregut; patètic!
Surto com puc de l'aigua sent conscient que ara toca posar-me les piles i poder recuperar una mica tot el temps que perdo sempre en el tram de natació.

Agafo la bici i m'enganxo a un grupet que porta molt bon ritme. Això em permet anar escalant posicions i anar cap endevant.

Última transicó. Em poso les bambes i a córrer!!!

3 voltes d'un circuit totalment pla pel passeig marítim de Segur de Calafell.
La calor comença a apretar i els abituallaments van mancats d'aigua.
Moltíssims errors per part de l'organització. Sort del voluntariat que va de triatló en triatló, i que en aquesta ocasió cedeix les seves aigües als triatletes.

Últims metres i em trobo amb el Juan Pedroche que m'acompanyarà el tram final. Tot un luxe i honor poder córrer al seu costat.

Al final 02h25'01" i 88è de la general.

L'altra cara del dia va ser just a l'acabar quan ens van comunicar que la meva àvia després d'una llarga malaltia ens habia deixat. Triatló dedicada a la padrina!



Triatló Olímpic de Calafell (25/09/2011)
1500m Natació / 40km Ciclisme / 10km Córrer
Temps: 02h25'01"
Posició: 88º






1 comentario:

  1. Molt bona participació i ets un atleta complet i molt bo.

    Primer el meu condol per l'àvia. Sempre deixen un forat les persones estimades i segur que li debem
    que siguis tan crack.

    Felicitar-te per la gran actuacio i sort per la propera que se que esta al caure.

    Enhorabona !!!

    ResponderEliminar