lunes, 6 de febrero de 2012

MITJA MARATO DE GRANOLLERS

Tercer assalt en tres setmanes seguides.
Duatló de Cerdanyola del Vallès, Mitja marató de Terrassa i ara Mitja marató de Granollers!

Setmana prèvia amb pocs km's però amb força canvis de ritme per no perdre xispa.

Ben descansat muscularment arriba el diumenge.
Surto acompanyat dels meus pares amb una temperatura exterior de 4 sota zero.
Tocarà abrigar-se força!!!

Arribem a Granollers i em trobo amb l'Alex i amb el Toni. Calentem plegats i ens situem als calaixos de sortida.
L'ambient com sempre a Granollers, és increïble!!!

Tret de sortida!!! Com ja és d'esperar tothom surt rapidíssim!
Jo vaig amb la idea d'arribar al km 10 amb menys de 40 minuts i en funció de com hi arribi, plantejar la segona part de cursa d'una forma o altra.
En tot cas, l'objectiu és baixar la marca de la mitja marató de Terrassa si tot va bé.

Em noto còmode. Vaig trobant el meu ritme i els metres van passant.
Veig l'Alex que va uns quants metres més endevant; tot va sobre rodes.

Sortim de Granollers en direcció a La Garriga. L'ambient és fantàstic! Gent i més gent animant i animant!!! Sense cap mena de dubte és la millor mitja marató de Catalunya i perquè no, del país.

Començo a notar un formiguetx al tendó de sota el bessó de la cama esquerra.
És un sensació que ja he tingut en dies de fred, aixi que no li dono més importància tot i que em fa córrer a desgust.

Arribo al km 10 (La Garriga) amb 39 minuts i mitg. L'objectiu segueix en peu i veig que és possible aconseguir-lo.
Ara toca la part de "baixada"!! Sí que és veritat que la segona part té un desnivell negatiu però és un recorregut enganyós ja que hi ha constants tuvogants que fan trencar el ritme.

Km 12. El formiguetx m'ha disminuit tot i que ara em tiben els dos quadriceps.
Suposo que és degut a l'intens fred i als pocs estiraments fets prèviament.

Segueixo en bon ritme. Veig l'Alex cada vegada més aprop. Alguna cosa li deu passar.
L'animo de lluny i em diu que no va bé, que no està fi.
Ànims Alex! a Montornés sub 1h20!!!

Van passant els km's i em tiben cada vegada més les cames. Miro el crono i si segueixo al mateix ritme aconseguiré el meu objectiu!

Entro a Granollers i la gent anima i anima!!!
Augmento una mica més el ritme. Ja veig l'arc d'arribada i el crono em marca encara 1h21'... així que apreto, apreto i apreto!!!! Seré capaç d'arribar a meta abans de la 1h22'?
Últims metres donant-ho absolutament tot!!! Arribo a meta i PAAAAAM!!!! m'ha anat només d'un segon!!!

M'enprenyo amb mi mateix per no haber decidit donar-ho tot dos segons abans... però a la vegada satisfet i molt content de com ha anat la cursa, d'haber aconseguit l'objectiu i d'haber aconseguit nova marca personal!!!

Mitja Marató de Granollers (05/02/2012)
Distància: 21km 97m
Temps: 01h22'01"
Posició: 257º




No hay comentarios:

Publicar un comentario