lunes, 23 de abril de 2012

CURSA BOMBERS

Personalment, la Cursa de Bombers és la cursa de 10km que més m'agrada.
Per recorregut, per organització i sobretot pel gran ambient.

S'ha de viure per poder descriure les sensacions que tens a la sortida pocs instants abans de començar, el gran ambient a Gran Via plena de batucades o a Via Laietana amb els espersors i música a tot drap.

Una gran cursa i a la vegada una gran festa del córrer i de l'esport a Barcelona.

Enguany una edició molt especial ja que estem apuntats la meva germana, la meva mare, la tieta Dolors, el Toni i l'Adrià. Una part ben significativa de la familia tot i que l'any vinent encara en serem més!!!

Arribem a Barcelona, aparquem, ens canviem i ens fem la foto de família: mai millor dit!

Em trobo amb el Paco i amb el Rubén Cid. Comentem la jugada i ens desitgem sort mutuament.

Em col.loco al calaix de sortida de sub37'. Els nervis ja son presents i la música comença a sonar.

Pantalla gegant on es veu en tot moment la gran marea humana de 25.000 corredors, avui tots vestits de color lila.

Posada en escena més que genial la que ha preparat l'organització: violins i batucada vestits de monjos i a ritme de l'Últim mohicà! Pell de gallina!!

Pam! Comença la cursa. La meva idea és fer 37' i si em trobo bé, intentar atacar el 36'.
Em situo just darrera de la llebre de 37' però ja m'adono que va massa ràpid així que deixo que es vagi allunyant mica en mica.

Primers km's ràpids i còmodes.
Arribo a Gran Via amb un bon parcial per intentar baixar de 37'.
Passen uns metres i em comença a venir flato, cada vegada va a més, així que disminueixo una mica el ritme. Veig que els 36' s'allunyen cada vegada més i decideixo assegurar els 37'.

Passen els km's i veig que els 37' estan més que assegurats així que intento disfrutar al màxim del gran ambient. La baixada per Via Laietana, una autèntica festa.

Entro a meta amb 37'31", més que content pel temps aconseguit i més amb el volum d'entrenament que porto durant la setmana de cara la Half Challenge.

Tanco setmana amb 4000m de natació, 102km de bici i 65km de correr.

Cursa de Bombers (22/04/2012)
Distància: 10km
Temps: 37'31"
Posició: 340º

3 comentarios:

  1. Al mateix calaix q jo i no et vaig veure!!! Molta sort a la Challenge!!! Ets un crack!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja veus tiu!!! Mira que no veure't...
      Anavem tots de color lila i era difícil però estant al mateix calaix... jejeje 36' vas fer oi màquina??? super craaacak!!!

      Eliminar
  2. Quines bones marques nano, felicitats jeje. Jo no em vaig inscriure perquè no m'anava bé per calendari i realment la trobo força cara. Ja veig que ofereixen força coses i controls de xip, però penso que aprofiten la tirada del concepte "Barcelona" :)

    Potser algun any hi participo, mai diguis mai!!

    David H.

    ResponderEliminar