lunes, 16 de marzo de 2015

MONTSERRAT SKYRACE

El dia comença força fred (0 graus) i amb risc baix de pluja. Sembla que podrem gaudir d'un bon dia per gaudir de la natura i de l'esport corrent la Montserrat Skyrace.

M'esperen 25 km's de muntanya amb un desnivell positiu de 1500m amb sortida i arribada a Monistrol de Montserrat i amb Sant Jeroni com a punt més elevat (1232m)

Calentament suau, preparo tot el material i em situo a la linia de sortida amb la idea inicial de buscar les 03h30. Per l'entrenament que porto actualement, fer aquest temps seria genial.

Marc Medran, Isaac Romero... avui bons amics també han decidit apuntar-se a la festa.

Tret de sortida. Primer km per sota de 4min/km... mica en mica tots plegats anem trobant el nostre ritme.

Arribo al Piteu i les sensacions son bones. Ara ve un tram de baixada (riera) fins a tornar a trobar-nos amb la pujada i arribar a l'Aeri on hi ha el primer avituallament. Bec una mica i som-hi!!!

Corriols i també algun tram de pista ens porten fins a Santa Cecilia.

Allà hi tinc els pares. M'hidrato a l'avituallament i menjo una mica per encarar amb el màxim de garanties el tram més dur de la cursa:  la Canal de Sant Jeroni.

Buffff, em pesa tot. L'esquena, les cames, els braços...
Arribo a Sant Jeroni... ara tocarà divertir-se "baixant". Dic "baixant" perquè tot i que el desnivell serà negatiu és un constant puja i baixa que t'acaba de trinxar les cames

Serra de les Lluernes, Cami de l'Arrel i de nou a Santa Cecilia.
Cami dels Matxos, Sant Benet i tram tècnic de baixada pel Cami dels Àngels que ens portarà de nou a Monistrol de Montserrat.

El cansament és evident però vaig força sencer... ho demostra la foto a falta d'un km de l'arribada on el "postureo" s'apodera de mi jeje

Entro a meta el 112º de la general amb un temps de 03h12'24" i amb sensacions bones que em fan agafar confiança per tal de preparar la Marató de Muntanya de Cap de Creus.

Per últim, felicitar a Klassmark, organització, fotògrafs, voluntaris... a tots els que han fet possible una cursa tant fantàstica!!!!

Montserrat Skyrace (15/03/2015)
Distància: 25km 1500D+
Temps: 03'12'24"
Posició: 112º

No hay comentarios:

Publicar un comentario