martes, 20 de enero de 2015

CURSA SANTI CENTELLES

A última hora decideixo inscriure'm a la Cursa Santi Centelles de Terrassa.
La falta d'entrenaments em frenen a fer la mitja marató així que m'animo amb la de 5km.

El dia es lleva força fred. Surto de casa amb temperatura negativa i el fred se'm fica al cos.
Faig el calentament bastant tapat de roba per anar entrant en calor.
Em trobo amb molts companys de tot arreu.
Fem la fotografia de grup de CF Viladecavalls i calento uns últims minuts al costat del Toni Fernandez.

Em situo a la linia de sortida amb l'objectiu d'apropar-me al màxim als 18minuts.
D'aqui a un parell de setmanes tinc una duatló de carretera i avui  fer aquesta distància anirà bé.

Primers metres agònics i mica en mica començo a trobar el meu ritme.
Trams una mica pesats però en general cursa força ràpida i un pèl curta.

Entro a meta amb un temps de 17'33" i el 16è de la general.


Cursa Santi Centelles (18/01/2015)
Distancia: 5km
Temps: 17'33"
Posició: 16º 

No hay comentarios:

Publicar un comentario