viernes, 2 de enero de 2015

CURSA DELS NASSOS

Com cada any toca acabar-lo corrent la Cursa dels Nassos.

Enguay conscient que no estic fent l'entrenament específic d'asfalt per aquesta distància i que he baixat molt de km's setmanals tot intentant mantenir al màxim les sèries... arribo a la cursa amb la idea d'estar entre 36 i 37 minuts.

Tret de sortida i la cursa em posa rapidament al meu lloc.
El cardio va bé, però les cames a mesura que passen els metres troben a faltar el fons i els bons entrenaments.

La cursa se'm fa pesada i la gent em passa de forma desmesurada i això a més m'enfonsa.

Al final entro a meta amb un temps de 38'05" amb prou feines i patint.

Ara toca rumiar bé els objectius del 2015 i planificar la temporada que d'entrada serà enfocada a sduatló i a la muntanya si no hi ha res de nou.

Feliç 2015!!!
Cursa dels Nassos (31/12/2014)
Distancia: 10km
Temps: 38'05"
Posició: 502º

No hay comentarios:

Publicar un comentario