martes, 18 de noviembre de 2014

SANSI SANT FELIU DE LLOBREGAT

Feia uns quants mesos que no feia cap cursa ni de muntanya ni d'asfalt...
Ara que mica en mica vaig agafant la forma, tenia ganes de provar-me aixi que ens apuntem amb el Gonzalo a la Sansi de Sant Feliu de Llobregat.
Enguany distàncies de 5 i 10 km.

Sortim ben d'hora de Viladecavalls, potser massa i tot ja que ens sobra força temps a Sant Feliu de Llobregat, però millor aixi.

Amb calma agafem el dorsal, fem el calentament i anem a la linia de sortida.
Jo estic apuntat a la cursa de 5km. Recorregut força planer però avui tindrem un bon rival: el vent.

En condicions normals poder baixar ara mateix de 19min ja em farien estar satisfet aixi que aquest serà l'objectiu.

Sortida ràpida. Vaig trobant a mesura que passen els metres el meu ritme i intento regular.

El final em pesa una mica però bent content perquè entro a meta el 13è de la general masculina amb un temps de 18'23" i rebaizant alguns segons del meu registre d'ara fa un any.

Sansi Sant Feliu de Llobregat (16/11/2014)
Distancia: 5km
Temps: 18'23"
Posició: 13º







No hay comentarios:

Publicar un comentario