martes, 2 de septiembre de 2014

ESQUELLA DE PARDINES

Em vaig alegrar moltissim quan vaig llegir per Twitter que era el guanyador d'una inscripció a la Cursa de l'Esquella de Pardines. Gràcies Corremonts!!!

Una cursa amb la particularitat que el recorregut no es faria public fins a 24 hores abans de celebrar-se la prova.

Arriba el dia. Vaig amb els meus pares fins al poble de Pardines. Un poble petit i molt maco a la Vall de Ribes i el qual tothom s'ha volcat amb la cursa.

Un total de 22 km's amb un desnivell aproximat d'uns 1900m positius ens esperen a tots els corredors/es amb pujada al Taga inclosa tot passamt pel Pla de les Aranyes i Serra Cavallera i amb una ambientació espectacular.

Trams realment molt durs on ens hem d'ajudar de cordes per tal de pujar amb seguretat i trams maquissims com la pujada al Taga (en el meu cas de nit) utilitzant el frontal.

Els avituallaments tots molt complets i adalt al Taga moltissima gent animant amb esquelles i inclús un grup de música (pell de gallina)

Baixada al poble força tècnica i arribada a meta amb gent aguantant torxes i animant moltissim! Sense paraules!

En definitiva, els que hem participat en aquesta primera edició de l'Esquella crec que tots coincidim en que hem acabat meravellats del recorregut durissim això si,  i sobretot del tracte i ambient de la cursa i jo estic convençut que l'Esquella serà tot un referent en les curses de muntanya a Catalunya als propers anys!











No hay comentarios:

Publicar un comentario