miércoles, 16 de abril de 2014

LOS MARTES CON DIOS

Ja feia molt que volia anar a entrenar amb l'exigent grup de "Los Martes con Dios" pero sempre per tema d'horaris ho tenia impossible.

Aquesta vegada m'ho he pogut convinar aixi que vaig cap a la zona dels mossos.

Alla em trobo amb un munt de cracks... mare meva!!! Abderraman Ait, Jim, Peña, Santi, Toni, Diego, Leiva... un munt de gent que acostuma a volar en comptes de correr.

Fem la primera volta de 5km tots junts a 4'30" xino xano i jo ja estic cansat i ben suat i es que la calor apreta.

Tots apunt... som-hi!!! La segona volta es la bona!

Començo una mica massa rapid. Primer km en 3'23" i aixo ho pago mes endavant sobretot als trams de pujada. Vaig de mes a menys pero tot i aixi i gracies als anims constants del Toni, faig la volta de 5km a 3'40" de mitjana. Yeaaah!!! No m'esperava poder rodar a aquests ritmes ara mateix, aixi que beeee!!!
No estamos tan mal!

Aqui deixo unes quantes fotos gentilesa del crack de l'Antonio Codina.







No hay comentarios:

Publicar un comentario