martes, 19 de noviembre de 2013

LA SANSI SANT FELIU

Correr sota la pluja sempre ens agrada però sempre en certa mesura.
Recullo el dorsal i la tromba d'aigua comença a caure. Faig el calentament amb el "canguro" posat però de poc serveix ja que ja estic ben xop.

Em situo a la linia de sortida. 5km pels carrers de Sant Feliu de Llobregat.
En teoria el recorregut és més pla que el de l'any anterior tot i que no ho comparteixo.Almenys a mi, se'm fa més pesat i més dur que el de fa un any.

Surto massa ràpid. Passo el primer km a 3'10" i vaig el 10º de la general.
Això em fa extramotivar-me tot i que ho pago més tard ja que a mesura que van passant els km's el meu ritme es va desinflant fins a tal punt de no ser capaç de baixar dels 18 minuts i de quedar-me molt lluny del temps que pretenia fer avui.

Regust ben amarg. M'ho agafaré com diem en aquestes ocasions com a entrenament de qualitat i la propera ja sortirà millor.
 
La Sansi Sant Feliu (17/11/2013)
Distància: 5 km
Temps: 18'10"
Posició: 25º









No hay comentarios:

Publicar un comentario