lunes, 7 de mayo de 2012

TRIATLÓ SPRINT SITGES

Setmana en teoria de recuperació després de la caiguda en bici a Calella...
Als que ens agrada tant l'esport, sovint som massa tossuts i moltes vegades preferim aguantar el dolor en compes de fer repòs uns dies, així que evitant això sí la natació ja que l'esquena tibava, he aprofitat per fer sobretot bici, tancant setmana amb 200km de ciclisme, 45km de correr i 1000m de natació.

Diumenge si tot anava bé, tocava triatló sprint de Sitges....
Sona el despertador ben d'hora i no les tinc totes. Les molèsties a l'esquena segueixen però el braç està practicament recuperat, així que som-hi cap a Sitges!!!

Deixo el material a boxes, esmorço tranquilament, faig estiraments i em col.loco el neoprè.
L'aigua està força freda. Un parell de braçades i el cos entra ja en temperatura.

Tret de sortida! No recordo cap triatló en la que hagi rebut tantes patades, cops de braç, enfonsades... com aquesta.
En tot moment rebent per tot arreu, no aconsegueixo agafar el meu ritme i nedo incòmode. Malgrat tot surto de l'aigua i no soc l'últim.

Ràpidament em trec el neoprè, em poso el casc i el dorsal, agafo la bici i a pedalar!!!
No trobo cap grup de triatletes que vagin a un ritme similar al meu, així que durant el tram de ciclisme vaig pel meu compte, tirant tant com puc i avançant a moltissima gent. Això em motiva i em dona força.

Arribo a la T2, baixo de la bici, em poso les sabatilles i a correr!!!
Content i satisfet de la T1 i T2. Cada vegada son més ràpides.

Queda només la disciplina del correr.
5km (dues voltes) pel paseig marítim de Sitges amb molta gent animant. Toca exprimir al màxim les forces.
Faig el 5000 en 19'10" i entro a meta amb un temps total de 01h10'51".

Triatló Sprint de Sitges (06/05/2012)
Distàncies: 750m natació / 20km bici / 5km correr
Temps: 01h10'51"
Posició: 152º

No hay comentarios:

Publicar un comentario