miércoles, 4 de abril de 2012

ENTRENAMENTS

Després de les males sensacions en cursa a la Mitja Marató de Montornés el passat mes de Març, el meu cap em deia fer una aturada esportiva per tal de recuperar-me muscularment i tornar a estar al 100%.

Aquesta aturada la vaig aconseguir fer durant 2 dies però el "mono" de correr, anar en bici o nedar era cada vegada més gran, així que aquesta va ser la meva aturada: 2 dies!

Des d'aleshores, entrenaments cada vegada amb millors sensacions, bones duatlons i pujant km's de totes les disciplines. De fet, només cal mirar el calendari que va de la setmana del 12 de març a dia d'avui, i sigui amb un esport o altre, no m'he aturat cap dia.

Sóc ben conscient que tant és important entrenar com descansar per tal d'assimilar i de recuperar. Així que aquesta setmana santa, almenys un dia, descansaré del tot.


No hay comentarios:

Publicar un comentario