domingo, 1 de mayo de 2011

MITJA MARATÓ D'EMPÚRIES

Molta gent en parla genial d'aquesta prova.
Pots escollir en fer la cursa de 10km's, la mitja marató o la marató.
Totes elles, recorren els voltants de l'Escala i les ruines d'Empúries i amb un recorregut força planer.

Ambientació molt maca just abans de començar. Uns quants romans són els encarregats d'obrir camí per tal d'acompanyar a tots els atletes fins a la línia de sortida.

Degut a la poca amplada de la sortida i que m'he col.locat un pèl massa enrere, començo a esquivar gent, però aixo em va bé per tal de no començar massa fort.

Em vaig trobant amb molts companys i companyes: En Josep Boada, la Carme Ballesteros, la Isabel Olivan ...

Van passant els metres, i aconsegueixo unir-me a un grupet format per l'Àngel, el Carles i el Fernando, companys del poble i que faràn la marató amb la idea de passar la mitja amb 1h24. La idea em sembla fantàstica ja que és la marca que vull intentar assolir. Van passant els km's i el ritme és còmode i a la vegada molt bo.

A partir del km 8, però, tot canvia. Els corredors de la mitja i de la marató ens separem per camins diferents i és aleshores quan comença una altra història.
El grupet maco que habiem format es converteix en una lluita en mi mateix, ja que vaig practicament sol durant la resta de la mitja.

Els km's van passant i el ritme va disminuint.
Cada vegada em costa més poder correr per sota de 4min/km.
Em vaig hidratant a cada punt d'assistència ja que la calor comença a ser força notable i m'ajuda a seguir tenint viva l'esperança de poder aconseguir acabar la mitja marató per sota de 1h25, i per tant fer MMP.

Vaig sentint cada vegada més aprop les passes de dos corredors que mica en mica em van atrapant.
Ja estic al km 18. Només falta un últim esforç, així que apretem tots tres en aquest darrer tram de la cursa.
Al final, repte més que aconseguit i molt satisfet de com ha anat tot.

Aquí teniu el resultat final i unes quantes fotos.


Mitja Marató d'Empúries (01/05/11)
Distància: 21km 97m
Temps: 01'24'30"
Posició: 26º de la general

No hay comentarios:

Publicar un comentario